Search results

  1. BJW

    FS 2008 PRS SC245 w/Killer 10 Top

    Looks great! GLWTS
  2. BJW

    Incoming.....G&L content

    Sparkle & binding! Congrats & play in good health!
  3. BJW

    Cavalier tele pickups , Which bridge ?

    I've got 51/52 Lion in the bridge of my latest Telepartscaster. It's paired up with a Lion King neck. Great pickups, never used his pups before, really like them! Don't think you'll go wrong with whatever you choose. IMO, the 51/52 would be a great match for you.
  4. BJW

    jason and the scorchers

    Got to see them live when they toured for "A Blazing Grace" album. They're definitely unsung in my book.
  5. BJW

    The Blasters

    Count me in!
  6. BJW

    Cθ₩PμNK Revisted

    More Yahoos!
  7. BJW

    Cθ₩PμNK Revisted

    Anybody listen to these guy's?
  8. BJW

    Cθ₩PμNK Revisted

    This thread delivers! Right on, so many great bands mentioned already!
  9. BJW

    Wampler Belle Overdrive

    Oh yeah, forgot to add playing the Belle through a blackface Deluxe.
  10. BJW

    Wampler Belle Overdrive

    I got the Belle, buuuut I have the GTO on loan to a friend & need to get it back lol. I dig the Belle, been using it with a Tele so far. Seems a little more tweakable with the addition of the clipping switch. I dig the Belle for sure, the clipping button is a nice addition, at least imho. Been...
  11. BJW

    Big Night At The Museum

    It was on YouTube. Hopefully they'll leave it up. It's just ending now.
  12. BJW

    Big Night At The Museum

    Yep got it tuned in. It's been a great show so far!
  13. BJW

    RIP Lou Pallo (Les Paul Trio and more)

    I remember seeing Les Paul play on I believe Conan O'brien. I was mesmerized by Lou's rhythm playing just as much as Les' playing
  14. BJW

    This ^%*% year can stop anytime: RIP Billy Joe Shaver

    I Iove the stuff with Eddy, but man this song is just great. Whole album is good.
  15. BJW

    This ^%*% year can stop anytime: RIP Billy Joe Shaver

    As said already, one of the real deal bona-fide songwriters. Lucky to have caught him a couple times over the years. Rest Easy Billy Joe.
  16. BJW

    Wampler Belle Overdrive

    I've got 1 on the way. Looking forward to it, and comparing it to my Rockett GTO. Sounds promising!
  17. BJW

    Telecaster Fest~

  18. BJW

    Show your teles!

    My newest partscaster & my 2007 CS run from Dave's Guitar Shop. The blonde with different guards to go for different 50's vibe.
  19. BJW

    Official Thead: RIP EVH Eddie Van Halen

    Damn it. Rest easy EVH thanks for the inspiration & music.
  20. BJW

    Jimmy Olander's Tele: (from Diamond Too)

    He is such a monster player.
  21. BJW

    How cool and humbling is this?

    That's great!
  22. BJW

    RIP Justin Townes Earle

    Horrible. So sad. Saw him get up & play with his Dad when he was young. What am I saying, he's younger than me. Only 38. Just absolutely horrible news.
Top